Hari yang boorouq..

Salam..
Semalam seharian aku jadi tension.  Tensio sebab laptop aku rosak tak boleh switch on.  Desktop aku kat rumah plak takde internet connection.  So, sepanjang hari aku tak boleh nak buat kerja, edit kerja bla..bla..bla.. pastu aku pun tak boleh nak bukak internet...nak bace email..hantar email..nak update blog pun tak boleh.. pastu aku sibuk dengan preparation de meeting petang dengan supervisor aku kat Universiti Malaya.

Yang best nyer, meeting petang dalam pukul 4.30.  Siap aku dah book time dengan dia..  Tapi bile aku sampai tepat pukul 4.30pm, die ade meeting dengan student die.. pergh.. anginje satu badan.. mane tak nyer..nak jumpe die kene buat appointment.. klu tak buat appointment die malas nak entertain.. pastu bile da buat appointment, die plak de meeting dengan student lain.. mane tak angin..

Meeting dgn supervisor aku ingat leh la cakap panjang... bincang pasal perancangan.. duit...bla..bla..bla.. tapi dia selamba je ckp 'hari ini saya buzy sebab nak kene settle student punyer paper work, nak kene anta esok, kite jumpe balik minggu depan hari selasa'... selamba je.. pergh.. angin la aku..tapi rilek..takleh tension..sbb supervisor tu bai.. kang tak pasal2... lingkup plak aku..

Tapi pe2 pun..aku rase tension sbb laptop aku tak leh on.. la ni aku kat library duk gune internet free.. nak  servis laptop mahu kene rm200..sbb kabel wayar laptop aku shot a.k.a. mcm putus.. takleh nak salur letrik ke laptop aku..  aku da sevey area PJ Digital Mall de jual 3rd party cable.. dlm rm150..murah dlm rm50.. tapi 3rd party la.. tapi aku tgh sengkek ni.. duit cukup2 makan nak cover tuk bulan ni.. so, aku rase aku kene rajin gi library utk online la.. haha..

Hari yang buruk...

No comments: