Kolam di tengah kota..



Salam.. semalam  masa aku ondaway balik rumah.. aku berhadapan dengan sebuah kejadian kolam tibe2 muncul di kota raya..haha.. giler..serious beb.. jalan raya ni terbenam..macam pasir selut plak.. ramai yang teruk  gak time kejadian ni.. kejadian ni berlaku before peak hour time orang balik keje.. korang bayangkan lah.. da la jln university ni memang jem tahap gaban.. pastu kejadian ni buatkan jem tuh betambah gaban.. kira gaban transform jadi super gaban! haha...

Berita cakap kejadian berlaku dalam kul 4.30.. akibat de paip bocor kat tempat berdekatan buatkan tanah ni secara tak sengaja terjerlus.. pe2 pun.. kepada mangsa kejadian.. aku ucapkan takziah kepada korang.. insuran leh claim ke klu kejadian alam cam ni berlaku kepada kete korang? aku tak tahu.. pe yang aku tahu.. tiap2 tahun aku renew je roadtax & cukai.. haha..

Tapi hari aku tgk jalan universiti da ok blk da..giler cepat betul dorang baiki kerosakan ni.. harap2 lepas ni takla kajadian tibe2 camni berlaku..takut gak aku klu tibe2 berlaku kat aku kan..

No comments: