Salam perkenalan..


Hai.. hari ini aku terpanggil untuk membuka sebuah blog untuk tatapan umum. Cadangan blog ini adalah untuk menambah ramai kenalan blogger di Malaysia, pastu klu dpt kenalan antarabangsa pun best gak. Haha..tu pun klu dorg sume faham bahasa Malaysia bahasa kebangsaan.

Blog ini aku nak kongsi bersama dgn semua perkara2 yg terlintas difikiranku, bukan setakat itu, aku juga nak belajar benda baru yang berguna untuk kita semua.

So, aku harap, blog ini akan mendapat sambutan dan kritikan agar dapat aku memperbaiki diri dan belajar ilmu baru dari semua.

Salam dari,

aibaks

4 comments:

sWeEt 'N LoVeLy said...

halamak!b buh gambar encem tu...mesti wamai follower pasnih...ehe

Anonymous said...

haha...meh sini..meh sini..xde pun? ehe..

sWeEt 'N LoVeLy said...

saye dah jd follower la..hehe

aibaks said...

saye pun..