Nak berbuka pe yer Ramadhan ke-9 ni?

Jam da pukul 4.10 petang.. ramai orang kat luar sana da standby nak balik da.. sebab tak nak ngadap jem sakan yang tak tahu nak eksplen camne.. aku pun tak reti gak nak cakap.. 

Jarak rumah aku dari tempat keje isteri aku dekat je..dalam 15 minit perjalanan klu tak jem.. tapi time puasa ni.. aku nak sampai rumah de dekat 1jam setengah.. hah..amik kau!

Ye la.. masing2 nak cepat g bazaar ramadhan... nak beli juadah berbuka.. nak buat camne.. nak marah pun aku wat camtuh gak.. gi bazaar ramadhan gak.. haha..


Cakap pasal juadah.. aku teringin nak makan samosa... kat taman tun orang cakap samosa die sedap.. tapi agak mahal la.. sakeping dlm 80sen sehengget.. uhu.. pastuh nak ngadap jem kat situ lagi.. pasrking parking lagi..


Aku harap.. impian aku nak makan samosa tercapai.. amin...


Kepada rerakan blogger..selamat berbuka dengan juadah yang istimewa.. tapi jgn la sampai berlaku pembaziran plak.. Allah tak suka orang yang membazir.. berwaspada la yerk..


Selamat Berbuka pada hari ke-9 Ramadhan Al-Mubarak 1431 Hijrah!

No comments: