Percutian ke Abu Dhabi dari Shell Malaysia

Baru baru ini Shell Malaysia Trading Sdn Bhd melancarkan pertandingan memenangi percutian ke Abu Dhabi F1 Race serta peluang untuk memenangi wang tunai sejumlah RM 30,000.00 setiap minggu.  

Aku pun pe lagi.. ambil la peluang untuk memenangi percutian ke Abu Dhabi utk menonton perlumbaan F1 dan aku gak nak menang hadiah mingguan sejumlah RM 30,000.00 yang ditawarkan.. pergh.. besar gak tawaran tuh..

So aku pun terus la gi tuang pagi tadi.. tapi aku lupa plak nak snap picture borang peraduan tuh dan resit pembayaran yang aku buat..

Untuk masuk peraduan ni.. senang je.. korang kene la isi minyak ke.. beli barangan ke.. tak pun beli minyak pelincir kat mane2 stesen Shell  Select yang berdaftar.  Pastuh korang akan dapat peluang untuk menyertai pertandingan ni.. klu korang nak borang dari online pun leh.. meh click kat sini.

Pastuh korang dikehendaki menjawab satu soalan ringkas je.. bile da siap.. korang kepilkan bersama dengan resit pembelian dan masukkan dalam kotak yang disediakan tak pun korang pos je kat:

Pejabat Pos,
Peti Surat No. 11709,
50754 Kuala Lumpur

Klu korang nak tahu dengan lebih lanjut tentang peraduan ni.. korang layarilah lawan web Shell. Aku da join.. korang bile lagi?

No comments: