bile kah ia akan terjadi..

gambar ehsan dari paultan
hmm.. kadang terpikir gak aku ni.. bile la proton nak kuarkan kete cam ni.. pergh.. mau berdesub die g kt jalan tinggi nun.. pastuh sakan la nak bayar saman.. haha..

aku pikirla kan.. bagus gak proton tak kuarkan kete camni..mungkin bukan waktunye utk mika mika kuarkan kete camni.. kang sakit poket nak servis.. da la sekarang ni zaman berjimat cermat.. aku layan internet pun kat sekitar opis je.. haha.. kang klu aku nak gune internet berkelajuan tinggi mau aku kene bayar 2rat lebih.. klu kat sini.. free jer.. haha..

balik2 kepada model kete ni.. ni la kete Lamborghini Sesto Elemento..dikatakan boleh hasilkan 570 kuasa kuda..pastuh boleh pecut dari keadaan pegun ke 100km/j dalam masa 2.5 saat je.. aku rasa setakat highway KL-JB tuh.. mau 20min je kot.. haha

- sumber en Paultan

3 comments:

CiK QiQi said...

hua..kalao dapat kete ni...mmg cntik la..tp maintanance mau nangis nye

ardinihumaira said...

huiyyooooOOo.. nasib baik proton tak kua kan kete ni.kalo tak.tentu dni curang ngan proton saga hehehe

sWeEt 'N LoVeLy said...

tak mampu nak servis nti kot.. uhuhu..