aku da cuci.. korang da ke?

tghr ni aku ajak la wife aku gi mencuci sat.. haha.. cucci mata ke? tak la.. cuci kete je.. da lama gak aku tak cuci kete ni.. berkeladak gak la.. tapi lepas cuci alhmdlh.. cantik dah.. hehe..

gamba tu aku kasi super impose je titisan air yang tinggal kat atas badan kete ni.. kasi gempak skit. haha.. berkilat plak aku tgk kete ni lepas cuci.. tapi puas gak la tgk kete lepas cuci.. seb baik aku tak polish je kete ni.. haha..

rege aku gi cuci ni leh la tahan mahalnye.. kete kompak die caj ringgit mesia saploh.. siap vakum die kate.. memula die propose aku pakai kimia wat cuci sebab berkeladak. tapi aku tak mau.. kimia ni leh buatkan cat kete korang kering.. pakai je sabuh.. pastuh aku suh je die sental sampai berkilat..haha..

kite ni de hak sebagai pengguna.. so gune la hak tu sepenuhnye.. jgn duk asyik kene tipu je.. ade ke die nak caj double klu pakai kimia.. padahal de tempat yang aku selalu cuci tu tak caj pun klu die pakai kima.. pastuh jauh lagi murah dari kat sini..haha..

pe2 pun.. aku da cuci.. korang da ke? baru la cantik skit mata memandang..hehe..

No comments: