bile mentega berterbangan....

hehe.. petang2 jumaat ni lepas je solat jumaat.. aku wat n3 gamba plak.. saje je aku nak post n3 ni... tadi mase aku ondaway nak ke masjid... dengan harapan nak berjumpe dengan encik mamat...di masjid wilayah.. sebab nak jumpe rakan blogger... aku terserempak dengan satu makhluk Allah yang sangat cantik pada padangan aku..


ni la die..mentega berterbangan a.k.a. butterfly.. hehe... aku pun berhenti la sat utk snap gamba yang jarang2 sekali aku dapat amik dengan gune handfon aku jerk.. hehe.. ni la die.. butterfly warne pink2 gituh.. lawa beb..


kepada rakan blogger encik mamat.. aku betul2 mintak maaf sebab tak sempat jumpe ko.. jem la bro.. aku benti solat kat Masjid Ar-Rahman kat kerinchi jerk.. mungkin lain kali la kiter berjumpe wat gathering ke bro..  baru best.. pastu kite war2 kan dlm blog n3 ko... baru la mantap.. haha..


nota kaki: indahnya ciptaanNya yang tiada bandingan.. Dia Maha Besar..

No comments: