Soklan cepu emas kedua plak..

Soklan cepu emas kedua dari aku plak berbunyi.... memandangkan aku akan jadi pak tahun depan.. aku perlu la mencari barang2 utk baby.. klu tak terbogel la anak kami.. aku de dengar2 citer pasal rege barang2 baby ni agak mahal.. ritu aku window shopping ritu pun agak mahal... aku tengok stroller yang pakai suspensi kat tayar depan da riban2.. ni tak de enjin.. klu die buh enjin.. aku tak tahu la bpe hebu..huhu..

Pastu aku tgk gak baju baby rompers dekat 30 hengget.. ni baru rompers satu.. mau anak aku pakai sehari 3-4 helai.. seminggu takkan 3-4 helai je.. mau la standby 10 helai ke.. 20 helai ke.. pastu tengok baju harian 2-pieces siap jual rege lain2.. top lain rege.. suar lain rege.. aku rasa baju t-shirt aku beli jauh lagi murah jerk..

Siap aku servey set breast pump da dekat 2-3 hebu gak..aduh... bocor beb poket aku.. siap bank aku pun kopak pintu die nanti..haha.. ke aku yang tak reti cari? sbb aku dengar depa2 ni kate de factory outlet sale.. baju leh dapat rege 1-2 hengget je.. giler murah.. tapi tak jumpe lagi mane factory tu.. 

nota kaki: kepada ibu-ibu, bapak-bapak, siapa yang punya info bak mai habaq ler kat aku ni.... jgn korang bagi yang da lepas udah.. takdo guno nyo..

No comments: