1st misz-ella.blogspot Contest

hehe.. rini aku nak join kontes dari kak ella a.k.a kak chik yang kerap kali terjah blog aku yang ntah pe2 ntah ni.. hehe... tengs kak ella sudi datang blog aibaks ni..baru2 ni die wat kontes pertama kat blog die.. best woo.. hadiah die bagi memang mantap.. hehe.. korang nak tahu pe hadiahnye.. korang terjah la blog die yerk..


cam biasa... kite kene la tepati beberapa syarat sesebuah kontes tu.. meh aku cek syarat2 yang diberikan..


1. mesti __________ die... DONE..
2. mesti rajin ______________________..  hhmm... aibaks rasa cukup kot.. hehe.. DONE..
3. pastu die suh wat _________________... hehe.. DONE gak!
4. pastu buat slogan tak lebih dari 50 patah perkataan... ~ Saya suka membaca 'entry-entry' di misz-ella.blogspot kerana...pastu kire berapa jumlah perkataan.. klu tak kene rejek! DONE!

Saya suka membaca 'entry-entry' di misz-ella.blogspot kerana kak ella ialah seorang blogger yang suka berkongsi pelbagai perkara serta mampu mencetus idea-idea baru kepada blogger-blogger lain disamping entri-entrinya yang bernas dan mencuit hatiku. (25 patah perkataan)
5. last sekali.. back _______ kat die balik.. DONE..


hehe.. klu aku citer semua kat sini korang tak gi tgk blog die.. klu korang nak tahu pe hadiah nye.. tarikh tutup..syarat2 nye.. korang terjah blog die.. hehe..


nota kaki: kak ella.. camni ok tak? hehe..

No comments: