CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

haha.. aku rase makin hari makin rajin rakan2 blogger lain ni duk asyik tag aku jer.. so aku pun dengan suka harinya nak balas a.k.a jawab tag ni.. ni ekceli kontes sebenarnya.. menang dapat RM 100! haha.. korang tak mau ka?

so.. thanks kepada cma sbb sudi bgth aku de kontes camni...dan kontes ni tajaan si gadis bermata coklat... meh tgk syarat yang korang kene wat utk menang RM 100 ni!.. hehe

meh aku pertaruhkan gamba aku tgh bersantai kat tepi pantai.. cool tak?


1. jadi follower.. DONE!
2. letak banner contest kat sidebar.. DONE!
3. buat n3 pasal kontes ni dgn bgth penaja kontes pe korang nak dengan RM 100 ni.. DONE..
 "cik gadis bermata coklat.. klu aibaks menang kontes ni.. leh la aibaks beli barangan bayi utk bakal anak nanti.. pastu insyaAllah.. sampai bile2 anak aibaks akan terkenang kt makcik gadis bermata coklat.."
4. kena tag 5 orang rakan.. yang ni nnti aku hapdet yer.. tenet kat sini slow plak..
5. tarikh tutup 1hb mac 2011..


pastu tinggalka link kat blog cik gadis bermata coklat ni.. hehe..


nota kaki: "aibaks! gud luck!"... hehe.. kata2 perangsang kepada diri sendiri... boleh ker?

No comments: