gomen ke prebet?

gambar aku google
lepas berjaya 'meloloskan' diri dari kebizian yang teramat semalam...aku sempat la search pasal bayaran/kos spital untuk wife aku bersalin tahun ni...ye la kene la bersedia kan...lgpun ni 1st time...so xla berapa tau sangat kos nya...aku cari untuk spital gomen dan spital prebet..mmg la dr segi logiknya pasti spital gomen lebih murah...tp aku bukan tgk kosnya sahaja tapi testimoni orang tntang cara layanan yang dorang terima...

aku bajet2 la hospital swasta ni mahal...so dah de la figure dlm kepala hotak aku yg xberapa nak tau ni....sekali mak aih...de spital prebet ni caj sampai 20hebu kalau c-sect...pekejadah???!!!pisau die pakai emas ke platinum kot...hehehe...

tapi Dia dengar doa aku ni...smalam dlm berita gomen dah umum nak selaraskan harga yuran Doktor swasta ni...nak tau korang baca kat sini...sedikit lega...ye la...aku nak bg yg the best kan tuk baby n wife aku...i.Allah kalau de rezeki leh la merasa...tp spital gomen pun ok gak...korang doakanlah yg terbaik tuk wife n future baby aku ni eh...

korang2 yang ade pengalaman leh la share ngan aku pasal kos n layanan spital2 ni eh...

No comments: