tahniah buat pasukan polis..

tengah hari tadi.. aku keluar kerana mematuhi kehendak bos aku utk menyiapkan beberapa perkara yang die suh.. aku pun terhegeh2 la pack2 barang aku.. dan terus cabut.. dengan penuh kesukaan sebab best ooo.. dapat menular dengan arahan bos.. haha..


nak dijadikan cerita.. oleh sebab aku tak jumpa parking yang betul di kawasan yang sepatutnya.. aku bertindak untuk parking sementara kat bahu jalan. aku pun selamba je gi tinggalkan kenderaan aku sebab sebelum ni aku buat takde pe2 pun.. hehe..
tak sampai 27 minit aku berurusan kat syarikat tu.. alih2 je de surat cinta dari abang polis yang menjalankan kerjanye dengan penuh dedikasi.. haha... aku tergaman sat sbb aku dapat surat cinta.. haha.. cekap cepat dan pantas tul depa2 ni menjalankan tugas.. huhu..


nota kaki: bos.. sapa mau bayar saman ni? huhu.. aku takde pitih nak bayar bulan ni.. huhu..

No comments: