topi keledar maut..

ehsan dari Metro online
dalam kesibukan aku bekerja rini.. baru petang ni aku dapat bukak sokaba online.. bace punye bace.. aku terjumpe sebuah artikel ni.. pasal topi keledar ala2 ironman.. pergh.. aku tak tahu plak.. teknologi sekarang ni da jadi camni.. maju giler.. sebab menurut juruterbang yang try benda alah ni cakap.. "saya boleh menembak musuh dengan kepala saya.." ahaha..


ntah la.. betul ke tak betul ke teknologi camni.. tapi klu korang pernah tengok teknologi dlm citer ironman.. die main komputer dalam ruang bilik die.. tak perlu screen komputer langsung.. tu adalah benar.. pe name die.. aku da lupe.. macam ala2 nano tech komputer.. aduh... bahaya beb..


cakap pasal topi ni balik.. rege topi ni sebijik dekat 1.2 juta duit kite.. aduh.. sakan la klu Kementerian Pertahanan Malaysia nak beli dalam 100 bijik.. mau sakit Menteri Kewangan nak luluskan..


aku harap.. Malaysia dapat menyaingi teknologi sebegini.. dengan harapan segala subsidi da ditarik balik dengan jawapan untuk perkembangan teknologi dan pembangunan negara dapat dilakukan dengan sepenuhnya..


takut oo... banyak da tanda2 akhir zaman.. pastu.. klu tak silap aku.. akan datang satu lagi peperangan terakhir di akhir zaman... dan pada masa tu.. Nabi Isa as turun untuk selamatkan umat Nabi Muhammad.. 


Ya Allah.. selamatkan lah kami dan lindungilah kami sekeluarga.. amin..

No comments: