berkat Dia ke atas kamu..

salam sejahtera.. mesti korang mesti da pernah dengar n3-n3 khas tuk kes ni.. aku pun nak ambik kesempatan untuk wat n3 camni gak.. ye la bukan pe.. pada zaman sekarang ni.. da takde musim da.. main redah je.. mungkin sebabnya.. da takde kekosongan pada waktu2 lain.. tak pun full book ke.. hehe..

hehe.. mesti korang da bace tajuk n3 ni korang da leh agak da.. bukan pe.. aku de la dapat beberapa jemputan-jemputan untuk menyaksikan kejadian ni.. siap pos kat aku tarikh2 tertentu.. hmm.. tak la banyak.. minggu lepas de sorang yang menjemput.. tapi aku tak sempat nak gi menyaksikan.. hmm.. sori la yerk..


(aku gelak lagi..) de gak beberapa lagi "mereka2" yang terlibat dengan agenda ni.. tak hantar surat ke aku secara bertulis atau bagitahu pun.. hmm.. tapi tak pe.. aku faham.. mesti korang semua berdebar utk hadapi saat2 genting tu kan? hhmm... byk2 bersabar yer..

so.. kepada insan2 yang bertanggungjawab dalam agenda2 ni.. walaupun korang tak sempat nak ajak aku menyaksikan agenda tu.. tak pe.. aku tak kecik hati.. aku nak bagi korang video ni.. hehe.. akhir2 ni tetibe video2 ni menusuk jiwa aku plak.. haha..

korang layan yerk..

nota kaki: kepada qiqi.. tok ucapkan semoga kamu berbahagia dunia akhirat..

No comments: