sekian lama..

pinjam dari pakcik google

salam satu Malaysia semua.. setelah sekian lama.. bersarang balik blog aku lepas aku wat n3 sarang lebah ni..haha.. aku dari aibaks.blogspot.com nak mintak maaf kepada semua rakan2 blogger yang dahulu rapat dengan aku dan duk asyik memberi aku sepatah dua pendapat mereka yang power2.. thanks korang!

pada awal tahun lalu.. aku de post yang aku tengah cari keje lain.. haha.. alhmdlh.. aku dapat dapat panggilan inteview ke-3.. pastu aku da diserap masuk keje ngan satu syarikat swasta kat area Shah Alam.. hehe.. alhmdlh.. berkat doa rakan2 blogger dulu.. tengkiu!

tapi aku nak mintak maaf lagi sebab lepas je aku masuk keje baru ni.. pergh.. sakit gak la kelopak mata aku ni.. nak kene bercengkang mate duk wat keje.. sampai takde masa aku nak update n3.. huhu.. sedey gak la.. haha..

pe2 pun.. kepada rakan2 semua.. aku ucapkan selamat bekerja dan jalankanlah tanggungjawab kite sebagai seorang muslimin dan muslimat.. amin..

p/s: agak2 nye.. si QiQi.. angahsayang.. kak sarah najwan.. ingat lagi tak kat aku..uhuhu...

No comments: