Jumaat yang damai..

Salam pagi jumaat yang menyegar kan.. da lama aku tak post n3.. ehe.. hampir seminggu da.. ehe.. bukan pe.. de urusan2 tertentu yang tak dapat nak di elakkan..

Rini.. aku bangun pagi cam biasa.. pastu dalam perjalanan.. aku dapati suasana trafik KL rini cam tenang.. alhamdullah.. tak jem plak.. alhamdulillah lagi.. ehe.. aku pun dengan tenangnya sampai ke destinasi...

Aku rini nak jumpe owner rumah sewa aku.. da masuk 2 julai beb.. tapi sewa jun tak settle lagi.. bukan pe.. owner tuh agak sibuk sebulan dua ni.. outstation katanyer.. ehe.. lega la aku.. dapat simpan gak sewa last month .. ehe.. tapi biasa la ak ni.. try nak saving tapi hampeh je.. abih gak aku gune duit tuh.. ehe..

Pe2 pun.. aku rasa tenang pada hari jumaat ni.. alhamdulillah.. aku harap korang pun rasa ketenangan yang aku rasa ni.. salam jumaat..

No comments: