Pelawaan.. mencari teman kepada dia..

Ha.. sekali aku pun wat n3 cam ni plak.. ehe.. aku ni tgh duk mencari teman tuk si dia.. ehe.. sape plak si dia ni? meh korang bukak kat n3 aku kat sini... ehe.. bukan pe beb.. aku kesian giler kat die.. sbb da dekat sethun tapi lum dapat teman istimewa lagi.. die ni pemalu sikit.. tapi hensem gak la.. de belang2 cam breed bengal skit.. ehe..

Aku ni tak memilih sangat teman die.. klu dapat american persian ka... pure flat face persian ka.. ehe.. best gak.. bayangkan la... korang dapat nanti.. bulu persian... tapi belang2 cam bengal.. pastuh aktif plak tuh.. dan aku memang respek giler kat dia ni.. sbb bijak giler.. haha...

Aku harap korang sudi la menjadi teman kepada si dia ni.. aku takut skit nak lepas2 kan dia kat luar.. ehe.. tuk pengetahuan tambahan.. die ni jantan.. tulen.. ehe.. pastu umur da dekat setahun.. ehe.. meh la kite mendekatkan pe yang jauh...

No comments: