Uhu... tak dapat lagi..

Salam Isnin.. rini masuk hari ke-10 dah.. hehe.. pastuh aku pun beriya la nak dapatkan lesen a.k.a. sijil kebenaran dari pihak yang mengeluarkannya kat shah alam.. mase aku ondaway ke shah alam tuh.. confident giler aku sbb aku yakin lesen a.k.a. sijil tuh leh dapat rini.. bukan setakat sijil je beb.. aku leh dapat kad pengesahan tau.. macam MyKad la.. haa.. power tuh.. haha..

So aku sampai dalam kul 1.30 tadi.. waktu lunch.. kaunter tuh bukak kul 2 petang.. aku pun tunggu la.. (kat sini aku tak sempat nak amik lak gamba..haha..) Tunggu punye tunggu dengan penuh debaran..ehe.. skali kaunter amik pass tuh bukak.. aku pun beratur la amik pass..

Bile aku naik je tingkat 1, breder kat kaunter tuh ckp akunye lesen a.k.a. sijil lum settel sbb individu yang terlibat dalam penghantaran sijil tuh anta lambat.. so aku kene tunggu lagi 2 minggu.. pergh.. dulu aku tunggu 10 hari.. la ni tambah lagi 14 hari.. die siap bagi no tpon suh aku tipon dulu b4 aku mai collect sijil tuh..

Sedih beb.. sijil ni sangat bermakna buat aku.. tanpa sijil tuh.. aku tak kemana pun.. uhu.. macam lesen kereta.. klu korang takde.. klu kene tahan dengan JPJ.. kantoi.. haha.. klu aku.. h,... panas beb panas.. haha..

1 comment:

saiful said...

bawak banyak2 bersabar.biasa la tu.
Rasa sakit ati,bwk tilam bantal duk dpn kaunter sampai dapat. Mesti cargas diorg buat kerja.