Cemburu butakah aku..?

Saban hari aku lihat ramai dikalangan rakan2 blogger yang mendapat ganjaran serta hadiah yang tak henti2 aku tengok.. rini je berpuluh2 rakan blog aku tengok dapat award la.. hadiah la.. yang paling best.. dapat BE..hhmm...

Aku jadi cemburu plak tengok kawan2 lain dapat BE..haha.. aku pun tak tahu camne nak wat supaya DIA bagi BE kat aku..haha..

Tapi aku rasa aku kene tingkatkan lagi usaha.. tabahkan hati terima dugaan serta bersemangat cekal utk terus berjuang! haha.. cam nak gi berperang plak aku..

Pe2 pun.. aku jeles la gak tengok kengkawan lain dapat BE.. aku kene buat sesuatu agar aku dapat gak BE.. pastu melambung2 lak tuh..ehe..

2 comments:

Ery Farieha said...

ehe sabar2
BE tu skrg cm susah lak nak dapat
huhuhuh

aibaks said...

ahak.. kene sabar lagi la nampaknye..