Cakera simpanan kecil ku tiada....

Hari aku terus kan pencarian aku mencari pendrive aku yang hilang ntah ke mana... uhu... sedih gak la aku sebab pendrive tuh tersimpannya perkara2 yang sangat penting utk aku.. wpun aku de simpan back-up file dlm pc aku.. tapi tu la pendrive pertama yang aku ade dlm sejarah aku memiliki sebuah cakera simpanan kecil a.k.a pendrive..


Mula2 aku ingat aku tengah buat projek terakhir aku aku siapkan projek tuh kat sebuah librari awam.. pastuh aku ingat aku de print kertas projek tuh.. diam-diam.. benda alah tuh hilang... uhu.. sedih siot.. 


klu korang pernah terjumpa ke.. aku harap korang dapat bantu aku dengan menyebarkan risalah ni.. gamba takde.. spec die plak.. die merupakan sebuah pendrive lama.. kapasiti simpanan yang rendah dalam 512mb je.. bewarna putih... jenama apacer... klu korang bukak nama drive tuh cam nama aku gak ..AIBAKS... 


Aku harap korang dapat la bantu aku dalam pencarian pendrive aku nih.. leh masuk jejak kasih tak camni? uhu..sedih siot..

No comments: