Contest pertama aku join..Rumahku Syurgaku..

Utk kali pertama aku cuba giveaway contest ni dari Cik Ummi Diana Yasmine .. ehe..syarat2 yang die letak senang je.. 


Mula2 buh la gamba giveaway ni..

Patuh die suh sambungkan ayat (tak boleh lebih 20 patah perkataan...ehe):

Rumahku Syurgaku kerana ia membawa ketenangan abadi kepada isteri dan keluargaku di dunia dan akhirat. InsyaAllah... amin.
Aku harap Cik Ummi ni terpegunla dengan ayat sambungan aku yang tak berapa reti sangat nak wat  ayat berbunga.. klu dapat hadiah ni.. leh la aku bagi pepewais kat isteri aku.. hahaha..  korang doa2 kan aku berjaya la yerk.. amin,..

2 comments:

ohoeya858.blogspot.com said...

Amin.

Untuk awk aibaks dan diana.. (kira trlewatt gilerr la eik)

Semoga mahligai yang dibina
Atas dasar cinta yang utuh
Akan berkekalan
Hingga akhir hayat

Amin.

aibaks said...

tq o ya..