Tazkirah Ramadhan: Rukun Islam ke 4..


Pagi tadi masa ondaway anta isteri aku g keje.. aku sempat la layan IKIM.fm... alhamdulillah.. IKIM ni da jadi radio kegemaran aku sekeluarga.. sbb banyak info2 berkaitan Islam dapat aku pelajari dari IKIM ni..


Pagi tadi.. IKIM ni war2 kan berkenaan rukun Islam yang ke empat.. hmm.. aku rasa korang tahu kan.. pe rukun yang ke empat tuh..

" Menunaikan zakat"... alhamdulillah.. aku awal2 lagi da uruskan hal zakat ni.. aku tak nak da dekat2 hujung tuh baru nak berlari gi uruskan zakat ni..

Aku kat sini berharap agar korang cepat2 la gi uruskan tentang rukun Islam ke-4 ni yerk... insyaAllah.. semoga korang semua diberkatiNya.. amin..


Kepada yang da settle.. alhamdulillah.. kita ni kene la sentiasa ingat mengingatikan semasa kita.. biasala.. "Melayu mudah lupa".... haha.. cam pernah dengar je tag line ni.. tapi kat mana ek?


Wallahualam..

1 comment:

ohoeya858.blogspot.com said...

Dah bayar juge.. Alhamdulillah.