Menu berbuka 2 hari lepas.. haha..


Salam pagi selasa.. 2hari yang lepas.. aku ngidam nak pekene moist cake.. aku pun ajak la isteri aku gi tesco lepas keje.. terus g beli barang2 utk buat moist kek ni..
Haha.. agak mahal skit la beli kat tesco berbabding klu beli kat kedai kek yang kat luar tuh.. hmm.. tapi pe nak buat.. jam masa tuh da dekat kul 6pm.. biasa nye kedai yang isteri aku selalu beli tuh tutup kul 6 pm camtuh..

Sampai je rumah.. aku terus tolong die kat dapur.. aku tak payah la bagi resepi kot.. sbb korang leh cari menerusi Google.. tak pun korang terus cek kat Cik Mat Gebu..

 
Hmm.. aku berterima kasih kpd isteri ku yang sudi buatkan kek moist ni utk juadah berbuka.. klu nak beli kat luar.. de dalam 18 hengget kot.. tak pun mahal lagi..
Alhamdulillah.. pasni aku nak ajak isteri aku wat projek masak benda lain plak.. haha..

5 comments:

10 said...

rajinnya tolong isteri... bagus2... amalkan selalu ya...

aibaks said...

alhamdulillah..insyaAllah..kene la selalu bantu menbantu..ehe

ohoeya858.blogspot.com said...

wahhh!! mewah coklat nyerr.. mewah rezeki awk aibaks.. Amin.

Sumijelly said...

sedap dn menyelerakan la tgk kek ni...
peminat coklat gak nie...hehehe


Sumijelly.com

Derus said...

ermm..bestnya kek coklat..one of my favorite.