duit raya da abis...

pagi tadi aku g bank tuk tukar duit raya tahun ni.. samapi 2 bank aku pegi.. bank pertama tuh duit rm1 da abis.. langsung takde.. yang de rm5 je.. uhu..
hak milik aibaks.blogspot.com
pastu aku pun gi la Maybank Jalan Bangsar.. nasib bek kat situ de duit tuk tukar lagi.. tapi yang tak bestnyer.. duit baru takde.. kepada bebudak @ anak buah @ anak2 jiran.. tahun ni duit raya korang dapat yang lama k.. ehe..
hak milik aibaks.blogspot.com
hak milik aibaks.blogspot.com
ni gamba mase aku menunggu kat Maybank tuh.. ramai gak orang nak tukar duit raya ni.. de yang mintak kawan tolong tukarkan sbb penat nak beratur kot..

pe2 pun.. kepada orang ramai yang masih nak tukar duit raya.. meh la datang Maybank Jln Bangsar.. tapi nak tukar duit ni de masa2 tertentu.. bukan sepanjang hari leh tukar.. bermula dari pukul 9 pagi sampai 12 tghr.. klu korang datang lambat.. pihak bank tak janji de tak duitnyer lagi.. wallahualam..

10 comments:

Kancilbiru said...

yeah kt affin uitm ni pun sama, dapat duit lama gak...huhu tak palah...janji ada kan..

AngahSayang2314 said...

sabar la ye janji ada dari tak ada kan??? lama pun lama la...

jom follow mw.. ifollow uuu

aibaks said...

kancilbiru: mula2 gi tukar kat cimb um.. de rm5 je.. haha.. pastu tu yang lari g bangsar jap.. alhamdulillah

aibaks said...

angahsayang2314: aibaks da follow da.. no 169..ehe

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

salam..wah..nih yyang besh nih..
ehem3x..duet raye untuk kite ader x..?heheh ^_^

ciknabil-a said...

thanx follow ea aribaks.. ;)

uit raya ada x kat sini ?

hehe..

gnesop.com said...

tahun ni x tukar byk..
tukar utk anak sedara jer..
sop tak lah byk sgt..
awal2 dah tukar :)

aibaks said...

arisa: mesti la ada punye.. tp kene la datang collect kt pantai timur..ehe

aibaks said...

ciknabil: duit raya? mesti la ada.. ehehe..

aibaks said...

gnesop: haha.. tu la pasal.. ingat klu awal2 ramadhan tak leh tukar.. pastu da akhir2 baru teringat.. haha