Juadah berbuka aku 26 ramadhan..KFC!!

Semalam aku balik kembali ke Kota Raya setelah hujung minggu aku luangkan bersama ahli keluarga aku di selatan.. aku gerak lepas asar.. lambat skit.. hehe.. pastu sempat singgah sat kat Bandar Baru Bangi jumpe member sat.. 

Lepas tuh aku terus gerak.. ksian gak aku dengan isteri sbb berbuka dalam kereta.. seb beik isteri aku da standby juadah berbuka.. de air epal, rempeyek dan kurma.. alhamdulillah..

Pastuh aku singgah solat maghrib dulu sbb jam da kul 8 mlm.. kang da sampai rumah malas nak masak..  penat perjalanan jauh.. pastuh aku dan isteri bersetuju nak makan luar.. haha.. pe lagi.. terus je ke KFC.. haha...

Aku ni hantu Cheezy Wedges.. haha.. da beli satu set zinger pastuh beli satu lagi cheesy wedges tambahan.. haha.. pastuh beli gak ayam spicy ketul ketul.. alhamdulillah..

6 comments:

Azmi said...

o..dah kawin..
ada anak belum???

aibaks said...

azmi:baru je kawin..
insyaAllah.. klu de rezki dari Dia..

cik tomyam said...

haha. mesti pilihan kepsi punya.

gambar tu betol2 menyelerakan :)

dulu pernah kje kat kepsi.
tapi stop sebab nak sambung belajar :)

Kancilbiru said...

woh bulan puasa ni tak penah makan kepsi lagi..bbuka ngan mcD ngan pizza jer penah...huhuhu

aibaks said...

ciktomyam: aibaks pun penah gak keje kepsi tuh.. benti gak sbb focus belaja.. ehe..

menyelerakan? biasa2 je.. lapar namenyer..

aibaks said...

kancilbiru: haha.. meh la g mkn kepsi reramai.. ajak ler kengkawan ke.. tinggal 2hari lgi.. best gak.. ehe