juadah berbuka aku 27 ramadhan..

Semalam aku berbuka kat RasaMas Giant Kota Damansara.. memula aku dengan isteri ni plan nak balik rumah pastuh masak ayam ke.. daging ke.. sbb semua da de kat rumah.. tapi pe leh buat.. da nama die perancangan.. Allah Maha Mengetahui.. terus tak jadi..

Isteri aku pun ajak la makan kat RasaMas.. so kami gi awal.. dlm pukul 6 camtuh.. sampai2 kat situ.. pekerja dorang ckp kene book takut takde tempat.. so kami pun booked la awal2.. table no 12.. haha..

Pastuh sambil tunggu masa berlalu dengan pantas.. kami pun gi la asar dulu.. pastu lepak wat pe2 yang patut kat surau Giant tuh.. 

Dalam kul 7 pm tuh.. aku pun terus serang RasaMas ni.. haha..
 Ni la juadah kami..
Aku order 1/2 percik.. 
Pastuh sup cendawan..
Pastu minum kopi sejuks.. haha.. best giler kopi susu die kat sini.. aku sgt rekomen korang klu nak rasa kopi ni.. haha..
Isteri aku teringan nak makan pasta...
Dengan air milo ais..


Pe2 pun.. juadah kami rini sangat menyelerakan.. kami pulun sampai la abis.. haha..


Selamat Menjamu selera bersama keluarga yang tersayang..

No comments: