tangkapan gambar hari ini..

hmm.. aku da lama da wat segmen baru dalam blog aku ni di samping segmen lawatan aku ke destinasi2 yang menyeronokkan serta berinfomatif kepada semua..

Segmen baru aku ni nama die segmen tangkapan gambar hari ini.. so.. aku akan hapdet la gegambar yang aku snap tatkala aku sedang menonton wayang ke.. tengah main futsal ke.. ke tengah memandu ke.. sebarang gambar yang menarik buat aku serta "makna di sebalik gambar tuh..".. ehe
gambar pinjam dari http://photoanswer.co.uk
Sekarang aku tengah kumpul duit lagi.. nak beli dslr.. aku aim yang bese2 je.. nikon entry level da cukup.. d5000.. tapi allocation duit aku ke arah tuh masih belum dapat aku kumpul kan lagi..

So.. aku buh iklan nuff tuh dengan harapan tinggi korang leh tolong aku klik2 pe yang patut serta naikkan trafik kat blog ni.. 

Kepada rerakan blogger yang rajin singgah sini serta komen n tinggalkan nota pendek dlm shoutbox.. aku tersangat2 hargai jasa korang...

Sekian terima kasih.. (haha.. skema plak aku..)

1 comment:

eB ezrin said...

nanti ajar eb amik gambar yer... i lioke... ;p