Ngidam buka pakapau tuk berbuka 22 Ramadhan..

kredit kat http://ayumahayu.blogspot.com/2010/03/grooving-at-gravy-baby.html#comments

Rini tetibe aku dengan isteri aku ngidam nak makan pakapau.. nak balik masak.. hmm.. jawapannye... kirim salam je la.. daging memang de dlm peti es tuh.. tapi kang nak taw la daging tuh.. silap2 hari bulan tak sempat nak isteri aku nak maask..hehe..

Hmm..nti sok aku hapdet gamba pakapau la yerk.. sbb rini aku pinjam gamba dari cik ayu mahayu ni.. ehe...cik ayu.. sy pinjam gamba ek?

4 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ok la tu sekali seklala masak...nanti mintak la yg lain zass salam singgah

ohoeya858.blogspot.com said...

tak pnh dengar jenama 'Nasi Pakapau' ni aibaks.. npk mmg mgoda.. kat JB ade tak eik.. klu ade kat maner eik..

aibaks said...

brutalsolo: nak masak nasi pakapau ni remeh skit.. haha.. beli je..

aibaks said...

o ya: nasi pakapau ni cam de kat restoran thai je kot.. hmm.. nti ujung minggu ni leh ajak adam g makan nasi pakapau..ehe