lega rase nye.. bile.. dah.. ehehe..

alhamdulillah aku rase lega pagi khamis ni bile dpt pekene roti canai dengan sekepe panas.. haha.. baru ter"angkat" aku rini.. haha 

cam biasa.. lepas je aku hantar isteri aku gi keje.. masing2 da kelok in.. pastuh aku pun ajak la gi pekene roti canai sat..

ehe.. kepada rerakan yang belum makan pagi.. baik korang makan.. sbb breakfast sangat penting utk tujuan pembakaran metabolisma korang setelah tido sepanjang malam yang nyaman.. haha..  

nota kaki: selamat menjamu selera a.k.a breakfast.. ehe 

13 comments:

AngahSayang2314 said...

wah.... pagi2 dah makan roti ya...wah ole gemuksssssss oooo aibakssss hehehe

makdara TERdiva said...

MDT mkn nasi lemak...lalalalala..

AiDa AzRyN said...

Fuh tajuk entry yang agak teruja sket~ haha~ :P

DiEyLaH said...

huhu..baru sebut upenye die makan dulu...aisehhhh...jeless... ^_^'

Sasa Al-Sharif said...

fulamak.. aku dah melantak nasi goreng.. roti canai kompem dah tak masuk

sWeEt 'N LoVeLy said...

ehe.. saye mkn roti telur ngan es oren.. ehehe

ardinihumaira said...

uiskk sedapnya :D

Tomato Gurl's Life said...

mak aiih sedapnye nmpk roti canai tue..dah lama tak makn..huhu

aibaks said...

angah: ehe.. tak kot.. 2 keping jer roti canai tuh.. ehehe

aibaks said...

MDT: nasi lomak pun sodap.. hehe.. pastuh buh telur goreng sebijik.. pergh.. layan la mak terdiva.. hehe

aibaks said...

aida: ehe.. teruja ker? jangan teruja la yerk.. ehe..

aibaks said...

dieylah: ehe.. takpe.. sok dieylah leh makan yerk..

aibaks said...

sasa al sharif: ehehe.. ok la tuh bro.. sok lusa peken roti plak.. layanz...