peneman aku semalam..

ha... ni la peneman aku semalan di samping sebotol air mineral 1.5 liter.. haha.. sampai 3 2 news paper aku beli.. satu lagi tuh free je kat tujuh-sebelas.. haha...

kenapa sampai 3 paper sekali? hmm.. meh aku nak citer sikit jerk.. mls nak celoteh pepanjang.. smlm aku gi teman isteri aku wat check up kat Klinik.. kat area TTDI jerk.. biasa la.. da kawin.. pastuh kene la selalu wat medical check up..

Ni la wajah isteri aku memula sampai kat Klinik tuh.. nak wat pendaftaran katenyer.. nak amik buku merah.. ehehe... aku pun curi2 la ambik gamba ni.. 


Uih.. lama gak la check up tuh.. sampai situh kul 8 pagi.. abis dekat2 kul 1 tghr.. wakaka.. tapi aku nak ucapkan tahniah kepada jururawat2 & doktor yang bertugas sepanjang tempoh semalam.. sbb mood dorang sampai kesudah semua ok jerk..korang tgk kt belakang isteri aku tuh.. ramai gak pengunjung yang nak wat check up.. berbilang bangsa.. 1 Malaysia.. hehe..


tuh la yang kau tak sempat nak berblog semalam.. uhu..

8 comments:

DiEyLaH said...

hehe..tgk gambar istri kitak..kamek tetak..sebab..tringat masa kamek timbang berat dulu...orang sebelah tetak bila dengar berat kamek..

leh x komen bahasa kamek... ^_^

sWeEt 'N LoVeLy said...

ehe.. jgn bagithu orang tau bpe berat umi.. :P

Tomato Gurl's Life said...

berat tue berat wife aibaks..jeng3 ;p

ohoeya858.blogspot.com said...

timbang diana.. jgn x timbang..
time camni kna ready aibaks.. pakaian baru utk tampung tambahan berat badan diana kepada 12kg :D
tahniah aibaks n diana.. slalu kita panggil 'tumbuh telinga' dah dia :)

aibaks said...

dieylah: kamek tetak kitak cakap pasal istri kamek.. ilang angsol kamek kitak buat..

nota kaki: haha.. aku pun tak tahu betul ke tak ni.. haha

aibaks said...

sweet n lovely: ehe.. klu nak tahu meh tanye tuan punye badan..haha

aibaks said...

cik tom: haha.. berat? mesti la.. klu takkan ringan kot? ehehe

aibaks said...

o ya: o ya datang lagi.. muhaha..

mek.. bakpo demo hile lamo sangat?