Muda dan berani..

ehsan dari Berita Harian Online
tengah2 aku selak Berita Online pagi ni.. aku bukan bahagian Personaliti IPT.. terjumpa dengan satu artikel tentang seorang mahasiswa yang berani dan dikatakan beliau mempunyai cita2 yang sangat tinggi.. artikel die pun dah layan da.. Ingin terbang tinggi..

lepas je bace artikel tuh.. aku teringat.. "Hmm... die ni nak jadi macam Dato Syed Muzaffar kot..", pe tak nye.. beliau ni ceburi bidang AeroAngkasa.. aku rasa sama cam bidang Dato Syed Muzaffar kot.. pastuh boleh ler beliau melangsungkan perkahwinan seperti Dato Syed Muzaffar gak.. ehehe..

ceh.. teruja dengan dengan sikap positif yang beliau bawak.. aku harap2 lebih ramai lagi belia2 negara yang berkeyakinan serta bercita2 tinggi dalam membangunkan nama negara disamping menggapai impian sendiri..


klu korang nak tahu lebih lanjut.. meh korang intai2 kat sini..tak pun kat sini klu korang nak akaun fesbuk die..

baguih la aku rasa klu de ramai lagi belia cam die ni.. baru gempak gak mesia ni.. hehe..



- sumber dari Berita Harian online..

12 comments:

|| NaFiRaa || said...

moga tercapai lah impian dia.. nama mesia jugak yang naik kan~

aibaks said...

NaFiRaa:

insyaAllah.. semoga sikap positif die menjadi inspirasi kepada muda mudi sekarang dari duk bertempiaran tak tentu hala..

10 said...

cita2 tinggi... mudah2an tercapai impian beliau...

ardinihumaira said...

tumpang bangga ada anak muda sebegini. kalau dia nak pinang anak dara dni pun dni sudi kahwinkan secepat mungkin. namun begitu.. dni kahwin pun belum. isk :D

ohoeya858.blogspot.com said...

selamat berjaya utk beliau..

dak kecik a.k.a iza said...

memang bagus kan die ni aibaks..
bukan senang nak cari..
by the way,kecik rasa kene tambah one more word lg ni..
muda,berani dan kacak..ahaks..(^_^)

AngahSayang2314 said...

wah..mudah2an tercapai la impian dia kan??

aibaks said...

are10:
harap2 semua belia2 muda bercita2 cam die la yerk..

aibaks said...

dni:
ahaks.. nak ke? try la.. klu dapat.. hehe... da de akaun fesbuk die..

aibaks said...

o ya:
selamat berdaya maju.. hehe

aibaks said...

dak kecik aka iza:
ehe.. tu la pasal.. kacakz yer?

aibaks said...

angah:
tu la..mudah mudahan naikkan nama mesia gak..