Jim Ya Nun... akhirnya tertangkap jua..

ehsan dari encik google
tengah2 ramai rakan blogger sedang berjalan2 utk bertanya khabar kapada rakan blogger lain.. aku plak duk sibuk bace paper online.. hehe.. ternampak satu tajuk n3 dlm Berita Harian Online bertajuk 3 bomoh tangkap 12 jin..

sebagai umat Islam.. kita harus lah beriman kepada perkara2 ghaib seperti adanya Syurga dan Neraka.. adanya Malaikat dan Syaitan.. serta ada gak makhluk2 Dia yang selain manusia.. ehe..


akhirnya.. dengan bacaan Yasin beramai2.. seorang gadis muda Siti Balqis ditemui dan dapat kembali ke pangkuan keluarga setelah didapati hilang 'dilarikan' jin... (klu ramai jin = jadi jins.. sbb plural.. haha)


tahniah kepa pasukan rawatan Islam yang menyelamatkan Siti Balqis dan tahniah juga kepada ahli keluarga Siti Balqis atas kembalinya beliau ke pangkuan keluarga.



-sumber Berita Harian online

10 comments:

ardinihumaira said...

Alhamdulillah..
susah juga jin2 ni sampai larikan budak tu. sian dia.. dugaan.. huhu

manje said...

syukur Alhamdullilah...

kalo ketua jin adalah jun

Syamil Hafiy said...

anda kena tag ! dtg belog saya ntuk tuntut award !

http://syamilhafiy.blogspot.com/2010/10/best-friend-award.html

|| NaFiRaa || said...

sian kan~ harap2 adelah pakar yang boleh mengubati masalah adik siti balqis tu~

aibaks said...

ardinihumaira:
tu la.. klu leh..kite kuat2kan iman..insyaAllah..Dia akan pelihara kite.. amin..

aibaks said...

manje:
hmm..klu atas jun? haha.. jan kot.. haha

aibaks said...

SyamilHafiy:
thanks bro..nti aku buat kay..

aibaks said...

NaFiRaa:
tu la..tapi aibaks rasa kan.. kite yang kene kuat kot.. lawan jin ke.. jun ke.. jan.. tak pun atok die.. jon.. hehe

Nyssa Nuar said...

alhamdulillah..
tp story2 gni seram..huk3..

aibaks said...

nyssa nuar:
takyah seram mek.. sbb jim ya nun ni pun makhluk Allah.. ehe