Alert! Alert! Alert! Nuffnang bermasalah!

Tghr ni aku try la nak bukak nuffnang.. nak tengok pe2 yang patut... bile aku bukak je..nuffnang bagitahu la ni mereka tengah upgrade site mereka.. huhu.. takleh la aku nak tgk trafik aku tuk tghr camne.. huhu..

tapi aku rasa tak lama kot dorang wat maintenance tuh.. takpe.. jap lagi aku try lagi.. la ni perut aku plak yang Alert! Alert! Alert! haha... 

nota kaki: jom makan sat! aku pun tak tahu nak makan pe.. 

16 comments:

Khumaera Ismail said...

haahlaa...baru aje na tgk stats..

Zaer!! said...

Hahaha.dari pagi aku tunggu bro.ades!

CiK QiQi said...

mmg dr pg td lg jd..huhu...qiqi nk check pon xleh

aJa said...

ish..xbest le cmni..

Cik Moon said...

haah..dlm pkl 11 gtu..cik moon nak buka pown xleh gak..huhu

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

jom2 makan dulu

i am S!L4H.. said...

rileks dlu uncle aibaks..hehe

AiDa AzRyN said...

alert lagu pe?XD

:~:Budak Degil :~: said...

haha..tau xpe..
saje je merosakkan diri cik nuffnang tu..
xleh nak tgk income mggu lepas..ahaha

diana said...

patut la nak buka tadi macam ade yang tak kena je..

one2paii said...

gua rasa nie mesti terrorist ngah serang nie..sebab dah kayo sgt nie..hahha

.:: dieylah :: said...

huhu.tula..td da kesemptn nk cek jap..tgk2..xleh..sabar jela..xpela.. ^_^

|| NaFiRaa || said...

perasan jugak x leh buka..:)

CiK QiQi said...

tokk..nuff ok da

ardinihumaira said...

dni lom check lagi.. tenet meroyan. huu

sarah-najwan said...

da ok nuff...tu gmbo kawin ke aibaks..eheks..