jaringan sosial...

salam semua.. dalak kesibukan bekerja.. perlu la kite curi skit masa utk rehat bersama keluarga..  rehat tu sangat subjektif dan bergantung kepada sesuatu indivdu itu.. de yang suke berjalan2.. de yang suke di tepi pantai dan de gak yang suke gi tengok wayang..
rini aku nak ucapkan terima kasih kepada wakil/individu yang terlibat iaitu cik cempaka melati...sbb berikan kami 2 tiket untuk menonton wayang pre-screen The Social Network.. racangan yang mengisahkan sejarah bagaimana seorang budak bijak bernama Mark Zuckerberg bersama rakannya Eduardo Saverin dalam usaha mereka mencipta dan membangunkan satu jaringan sosial, The Facebook..


tayangan perdana ni di buat di TGV Sunway Piramid pada jam 9 mlm 29 November 2010 yang lepas.. aku nak ucapkan terima kasih gak kepada pihak penganjur yang berjaya melancarkan progam ni..


pe lagi.. tayangan the social network ini akan ditayangkan pada 2 disember 2010 di seluruh Malaysia.. gi la tengok plak bagaimana sejarah hidup facebook atau lebih dikenali mukabuku di Malaysia ini tercipta.. hehe..


nota kaki: aku jeles gak sbb dalam citer tu.. si Mark ni dapat menjana trafik 20k saja dalam masa kurang dari 2jam.. huhu..

6 comments:

ardinihumaira said...

bestnye dapat tengok tayangan tu!

AngahSayang2314 said...

wah bestnyer... x ajak pun

sarah mohamad said...

nak pergi tengok jugak . dah chop movie nih . :)

Kak Amy said...

salam..

wah bestnya dapat tengok tayangan tue , x ajak pun..

efa said...

waa...bestnya dpt tgk tayangan tu..ah..jeluz kejap hahaha...

Anonymous said...

bila lagi aibak nak bg tiket free kat mak ni???? :P