Award dari rakan2 blogger! jom tengok!

Mule2 aku nak share award yang aku dapat pagi ni.. kul 10.37 minit pagi.. khas dari puteriiqaizayan... penat beb die lukis award ni... hehe.. puteri iqa ni sweet jer orang nyer.. blog die pun sweet.. siap baru2 ni die baru wat header baru. nice beb! ni la award penghargaan dari puteri iqa.. thanks iqa!



Secondly... award dari cik orchid... blog ni pun nice gak... tapi kene la jawab tag dulu baru leh amik award.. haha.. jom jawab tag!






1. Sejak bila korang mula berblogging?
April 2010.

2. Mengapa korang berblogging?
Kenal rakan baru jerk....

3. Korang selalu buat entry mengenai apa?
Pe2 saje yang terlintas dalam fikiran... leh tak?

4. Suka blogwalking tak? Nyatakan sebab...
Suka gak.. sebab leh jumpe member baru.. haha

5. Tag 10 orang Blogger...
utk soalan ni.. aku akan bagitahu kelak sape yang 
akan aku tag.. sbb tak sempat nak list down..sori ek..

so, ni la award yang aku dapat.. thanks semua!

No comments: