bekalanku...

teringat time aku kecik2 dlu... time arwah ayah aku still ade.. die selalu tapaukan bekalan makanan utk aku.. katenyer takut keracunan makanan... ye la.. time dulu2.. mane mane de restoran2 maju cam sekarang ni.. so, pesan arwah ayah aku.. die cakap.. bawak bekal sendiri.. at least kite tahu camne cara penyediaan makanan tu di buat..

hehe.. la ni.. aku jarang sekali tgk orang moden kite tapau makanan.. kecuali orang2 yang keje opis kat tgh bandaraya Kuala Lumpur la.. sbb depa2 ni bizi keje.. nak makan kat restoran punye la mahal.. sekali sekala takpe la.. ni tak.. sekali lunch je da dekat 20-30 hengget sorang.. hehe..

kat area KL ni famous gak dengan food delivery.. dengan caj serendah rm4 korang dapat nasi putih, lauk ikan atau ayam, pilihan de kuah atau tak.. ngan sayur satu jenis.. byk gak khidmat2 camni dibuat kat area maju cam KL ni.. senang & murah depa cakap.. hehe..

pe2 pun.. aku nak ucap tengkiu kat wife aku sbb bangun pepagi siapkan lunch ni utk kami.. pilihan masakan sihat sbb kite leh pilih makanan dan cara memasaknye.. hehe.. korang pe lagi.. klu free2 tu.. bangun ler pepagi wat bekalan sendiri.. saving gak beb! hehe