Berani ke korang? haha..


Salam sejahtera kepada korang semua.. tgh hari ni aku nak share ngan korang pasal projek hujung minggu aku.. haha..

Saje je nak share ngan korang.. mesti korang pernah buat masakan ni kan? ni la die hasil nukilan dari wife aku.. Nasi Briayani ayam tanam dalam.. di samping tu de daging stew gak..hehe.. best beb..

Oleh sebab aku bukan nak share ngan korang pasal resipi masakan ni.. tapi aku nak share ngan korang, best kalu hujung2 minggu camni dapat makan nasi briayani masak sendiri ker.. bile korang masak sendiri..baru la korang dapat nikmati masakan tu dengan penuh perasaan... hehe..

Memang sedap beb.. tak reti nak gambarkan.. kepada rakan2 lain.. hiasilah hujung minggu korang ngan kerja2 yang berfaedah agar dapat mengeratkan hubungan silaturahim bersama seluruh keluarga..

nota kaki: disebabkan wife aku tahu aku cerewet skit pasal makan, nasi briayani ni aku rasa sihat sbb tak pakai minyak sapi & tak tumis2.. kire kurang la skit lemak tu dari guna resipi biasa.. tapi mmg sedap beb! 

No comments: