Tadaaa...!

Salam Isnin kepada rakan semua.. aku hari ni nak share ngan korang pasal hasil daripada cadangan2 bernas korang bagi kat aku.. haha.. pe lagi klu bukan pasal perubahan layout blog aku ni.. haha..

Setelah aku mempertimbangkan idea2 yang bernas dari rakan2 blogger yang lain serta otai2 yang  terer merer.. akhirnya aku dapatlah ubah skit jerk layout ni.. kasi buang la background yang mengganggu bacaan n3.. pastu aku kekalkan warna hitam sbb depa cakap hitam tu menawan.. tapi hitam aku ni custom faded..hehe..

Pastu aku tambah cite rase aku sendiri utk tang header..sbb de gak suara2 yang bg nasihat..depa cakap "Besar beb header kau.. tak berat ke?".. sebenarnyer berat ke?.. tapi takpelah.. aku tukar gak header tu.. kasi lap lip lap lip skit..haha..




nota kaki: harap2 kroang ok la yerk.. ngan layout baru ni.. haha

No comments: