Tentera muda!

rini mase aku ondaway anta wife aku gi keje.. ternampak sekumpulan bakal tentera negara tgh training.. pergh... muka sorang2 tak leh blah.. da la bawak beg penuh ntah pe kat dalam tu.. pastu siap pakai suit tentera.. bawak senapang m16... de sorang brader tu bawak m16 yang de granade launcher... mantap! haha..


aku terfikir gak.. payah gak tentera2 kite ni wat training.. pepagi da kene jogging sakan.. pastu tghr plak masuk kelas ke.. kawad kaki ke.. pastu petang lari lagi.. aku rase latihan camni penting gak tuk kite.. baru kite tahu camne  depa rase time tgh lari...


de sorang minah tentera tu.. da tmbang..mase lari.. tapi aku tak amik gamba depa.. segan plak.. uhu.. tercungap2 die.. cam nak pengsan takde oksigen pun de gak..

huhu... jom la kite berlari cam tentera ni.. baru la tahu kenapa latihan ni penting demi keselamatan negara..

No comments: