Tiket wayang free dari TGV dan Nuffnang!

Korang nak tiket wayang free tak? sebab mulai Disember 2010.. pihak TGV Cinema akan memberi sebanyak 1,000 tiket wayang free kepada semua orang yang berdaftar dengan Nuffnang untuk meraikan hari jadi korang nanti.. yay!

Camne nak dapat tiket? senang je beb..
1. Status korang mesti Gelihati Glitterati.. check!

Senang je kan beb? status korang klu da glitterati da boleh dapat di antara 250 orang pemenang bertuah setiap bulan untuk dapatkan pass wayang ni... yang lagi best.. korang bukan dapat 1 pass je beb.. tapi 4 keping pass utk korang  layan semua jenis wayang ayng di tayangkan di TGV Cinema.. pergh.. layan beb..

Camne nak tahu korang menang? pihak Nuffnang akan hantar email kat korang.. senang je beb.. so hari2 korang cek la email korang.. mane la tahu.. korang di antara pemenang bertuah dari Nuffnang! hehe..

Korang nak tahu syarat2 lain.. korang leh la cek kat sini..

Klu korang da dapat pass percuma dari Nuffnang dan nak tengok wayang pe yang ada.. cek sini plak..

14 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh menarik.best tu klu dapat percuma.

My Little Diary said...

salam,
suke tiket percuma ni.. hehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

harap2 GKSB salah seorang yang bertuah hehe

.:: dieylah :: said...

cam best je..lame x tgk wayang...huhu..nufnang bg la kamek!!
^^

sarah-najwan said...

dekat 12 tahun xtgk wayang aibaks..sejak akak kawin...huk huk..

nak tgk skrg..berderet 4 org panglima ngikut..

wahahahaa...

Gayahspears said...

bestnyer.. nk jugak :(

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah.. itu sudah bagus!!

~ PIJA ~ said...

lame gile tak layan skerin besar ni aibaks...harap2 aku ni antara yang bertuah laa...hehee

Suara Kalbu said...

Waaaaaaaaaaaaaa... so syok lah ..

Ida tunggu dengan sopan supaya Nuff hantar email pada Ida cakap dapat tiket free.. hihihi

:~:Budak Degil :~: said...

waa..best tue...nak p tgk cite Due Date!!!

azwa_amani said...

bestnyerrr..:P

one2paii said...

gua xdo nuffnang..kironya gua xleh menang la nie..cis..

Siti said...

err..kalau tiket wayang tu kite dapat tapi kite taknak, takpe ke? hehe

eh awak dah kene tag! ^__^

Entry terbaru: banyak tanya betul lah !

HaNTwO said...

harap2 daku terpilih.....huhuhuhu