Tolong.. tolong... tolonglah...



"Allah Maha Lembut terhadap hamba-hambanya dia memberi rezeki kepada sesiapa yang dikehendakinya dan dialah yang Maha Kuat lagi Maha Perkasa "
 
kengkawan... aku seriusly nak mintak tolong korang ni.. tolong la aku ni.. tolong la aku sama2 bace doa ni dan amin bagi pihak aku.. huhu... aku tak mintak banyak pun.. tolong baca n niat kan je supaya lembutkan hati seseorang.. hati sapa? meh aku citer skit..


alhmdlh.. semua tu rezeki dari Dia Yang Maha Memberi.. aku terima panggilan intebiu next week.. Allah da lembutkan hati tukang pilih a.k.a shotlisted dalam pemilihan intebiu ni... la ni aku berdepan dengan orang yang akan intebiu aku plak next week..


aku harap korang sama2 tolong niatkan semoga hati peng"intebiu" tu lembut dan terima aku bekerja dengan depa.. huhu... hanya Allah leh balas jasa korang buat masa ni.. i lap u oul...


nota kaki: ni doa pelembut hati utk sesape yang de masalah anak degil ke.. masalah macam aku ke.. dianjurkan supaya korang bace 19 kali dan tiupkan kan ubun2 anak.. klu orang lain.. niatkan dan doa.. amin

No comments: