awad.. haha.. awad..

aku tgh sangap malam2 ni duk wat presentasi titik berkuasa.. haha.. nak kasi ilang tensi aku.. aku pun wat la n3 ni sbb de orang sudi bagi aku award ni.. tengkiu kepada cma.. 

 tapi biasala.. kene la jawab tag dlu.. 
1. ucapan :
Terimas cma..bg award ni kat aibaks..kpd follower yg polo aibaks..insyallah aku akan jejak n polo korang balik..
”what u give u get back”
pinjam dari cma..
2.empat ciri lelaki/wanita idaman untuk dijadikan wife/husband ?
haha.. ni bahaya... aku da kawin..aku pass soklan ni la..
3.berikan satu tips untuk kekalkan hubungan dengan pasangan ..
setuju ngan cma...
Kepercayaan & kesetiaan
4. pernah jumpe doa pendekat jodoh / putus cinta ?
berdoa kepada Allah.. sebab Dia yang memiliki hari kita semua..
5. letak 10 link pilihan anda dan beritahu mereka telah memenangi
award ini
aku pilih 5 orangdulu bole?

No comments: