haha....

ehsan dari nurazlina
petang ni.. tgh2 aku sibuk duk wat keje yang belambak.. sekali ngan post n3 mantap ni..aku terima phone call dari nombor yang sangat terkenal.. hehe.. bukan dari wife aku la.. tapi dari syarikat yang aku gi intebiu.. huhu...


depa cakap aku terpilih utk gi intebiu ke-2 plak.. minggu depan hari selasa.. aduh.. tinggal 4 hari je lagi.. da la tu.. aku kene jumpe big boss depa cakap.. tapi siap suh aku wat presentasi titik berkuasa... a.k.a power point presentation.. untuk satu situasi yang depa bagi.. 


huhu... da aku ni belambak ngan keje.. nak kene siapkan b4 balik sok petang.. la ni suh peng"intebiu" tu suh aku wat presentation... tinggal 4 hari je.. huhu..


kat sini.. aku nak ucapkan tengkiu bebanyak kat korang sebab doakan depa lembut hati masa intebiu aku tempoh hari kat sini.. la ni aku nak korang doa kan plak aku supaya aku sempat wat presentasi titik berkuasa tuh dengan sempurna dan juga power debom mase aku present nanti..


nota kaki: korang la kawan maya aku dunia akhirat.. semoga Allah berkati hidup korang semuanya.. amin...

No comments: