bila empat dalam satu....

beberapa minggu lepas.. mase aku balik dari keje... aku terserempak sesuatu perkara yang menakjubkan.. haha.. klu rejoice 3 dalam 1 tu mesti korang da biasa dengar.. tak pun air nestum 3 dalam 1 pun da biasa try..

yang ni lagi hebat.. 4 dalam satu beb.. hehe.. ntah la.. aku pun agak terkedu sat mase aku nampak "iklan" ni..hehe.. aku rase tak lulus beb 4 dalam 1 ni.. hehe..

sebab walaupun "iklan" tu ikut peraturan2 yang dah ditetapkan.. tapi still la kan.. aku tak pernah dengar plak de peraturan baru utk luluskan "iklan" 4 dalam 1 camni..

korang tgk je gamba yang sempat aku snap mase dlm kete.. kepada sesiapa yang berkenaan a.k.a terlibat/mangsa individu yang sedang meng"iklan"kan 4 dalam 1 tu.. aku mintak maaf yerk..
:
:
:
:
:
:
:
:
"iklan" 4 dalam 1
aku di aibaks.blogspot.com ni sekadar ingin berkongsi sesuatu perkara yang menarik bersama rakan2 lain...ehe..

No comments: