CONTEST AKU, DIA & KAMU by unguisme.

rini tgh2 duk sibuk wat keje.. sambil2 curi masa aku wat n3 baru.. tibe2 de sorang minah ni.. tag aku ajak join kontes lagi.. haha.. dalam bulan ni je aku dah bape kali kene tag.. haha.. ni la si minah yang bertanggungjawab.. dieylah..yang dianjurkan oleh cik ungu adalah aku a.k.a unguisme..

senang je.. memule.. korang kene jadi follower unguisme.. pastu buh header die (kat atas ni) kat blog n3 korang.. pastu korang citer pasal 3 orang yang korang nak citer utk kontes ni.. meh aku citer pasal gamba aku edit ni..
header pertama tuh cik qiqi.. kedua tu aku a.k.a aibaks.. ketiga tu si angah.. nak dijadikan cerita.. depa2 ni suke la bercerita pasal aku dalam shoutbox depa.. ntah la.. ke aku je yang pasan.. haha.. 


aku tak tahu.. dari tahun lepas.. klu dorang berdua ni online.. aku nampak je nama aku terkuar dlm chat2 depa.. haha.. harap2 nye korang tak la plan nak pasang bom yer kat blog aibaks ni.. haha..


ok.. siap.. pastu korang kene la tag kengkawan lain.. aku tag budak2 seperti dlm gamba kat atas tu....sebab saje je nak susahkan depa.. haha.. pastu korang back link balik n3 ni kat cik unguisme.. before 27 feb 2011.. baru la korang leh menang topup RM50 lagi! haha..


nota kaki: senang2 je dapat topup kan?

No comments: