kat surau pun jadi..

ehsan dari Metro
ni la tanda2 besar nak kiamat.. huhu.. takut beb aku dengar de orang selambe je jual dadah kat area paking surau.. ko ingat polis tak leh nak tahu ke? aduh.. pastu untung kasi anak bini makan.. pe la nak jadi..

aku pe nak jadi aku pun tak tahu.. si penjual ni.. menjual.. tapi si pembeli ni yang gi beli watpe? pe la dapat klu amik dadah ni? leh kasi gaji naik ke klu amik dadah? tak pun kasi bertambah sehat ke? ni tak... kasi pokai lagi de la.. pastu memburukkan kesihatan..

si pembeli ubat kuda pun satu lagi hal... kesian aku tengok orang2 cam dorang yang beli ubat kuda ni.. dorang ni lemah... aku kesian tul.. banyak lagi cara sehat da betul yang leh korang wat kasi hapgred diri korang.. mule2 dengan kesihatan.. ni klu perut da mengandung sumur hidup.. berangan nak jadi macam The Rock tuh.. hmm...

yang paling penting ialah kesihatan.. klu peredaran darah korang semua baik laki ke.. pompuan ke.. lancar je.. insyaAllah.. semua ok.. pastu teknik pernafasan pun main peranan gak.. pastu otot2 yang penting kene amik tahu.. hmm.. wallahualam..

nota kaki: aku harap agar kite sentiasa dijauhkan dari gejala2 yang tak sehat ni.. amin..

No comments: