kek paun susu pekat

salam jumaat semua.. mesti bestkan korang semua dapat cuti "pecah kelapa" semalam.. hehe.. pe2 pun.. aku rase sempat lagi aku nak wish selamat hari thaipusam kepada semua masyarakat beragama india..

rini aku nak kritik kek yang wife aku buat sempena hari "pecah kelapa" semalam.. nama kek ni ialah kek paun susu pekat.. wife aku cilok dari resepi cik mat gebu...haha.. cam biasa.. aku bagi kritikan je.. ala2 kritik masakan cik mat gebu gak..haha..
memula ni kek standard dari cik mat gebu.. kek paun susu pekat.. tgk je la warne die.. putih campur kuning telur skit.. hehe.. rase die ok la.. best gak.. tengs kepada wife aku.. sbb buat kek ni..hehe..  de rase2 susu camtu..


gamba ke-2 ialah hasil kreativiti wife aku.. kek asas same.. cume wife aku tambah warna lain.. hehe.. buh skit perasa strawberry.. hehe..pergh.. klu aku cakap cik mat nye tu da sedap... yang ni lagi sedap! hehe.. sori ye mat.. aku bagi kritikan dari segi pe yang aku rase..

hehe.. nak resepi? korang gi tanye mat sendiri tak pun tanye la wife aku.. nak komen a.k.a kritikan masakan? meh.. aku leh bagi secara percuma..haha..

No comments: