pendapatan baru dari nuffnang!

baru2 ni pihak penaja iklan hangat iaitu en nuffnang de wat satu lagi promosi baru kepada semua pemilik2 blog untuk meraih pendapatan sampingan dengan nuffnang.. program terbaru yang dilancarkan oleh pihak nuffnang pada 19 januari 2011 lepas dinamakan Cost Per Action (CPA)...

kempen baru ini akan berlangsung bersama2 dengan kempen lain yang ditawarkan oleh pihak nuffnang.. so.. sekarang korang semua akan dapat 3 jenis kempen/program untuk raih pendapat dari nuffnang iaitu:
1. iklan kempen (CPC) yang dijana melalui pendapatan berdasarkan klik unik pada iklan..
2. mCPM atau lebih terkenal dengan "buffered earning" iaitu pendapatan tambahan berdasarkan klik unik iklan..
3. CPA iaitu program baru yang mampu menjana pendapatan sehingga RM50 utk setiap iklan*
*berdasarkan satu2 transaksi yang berjaya pada iklan itu..


so.. pe lagi kengkawan.. rebutla peluang terbaru dari nuffnang dengan hanya berblogging dan raih pendapatan sampingan sehingga RM50 utk setiap iklan yang ditawarkan di bawah program nuffnang.. 


camne nak dapat sehingga RM50 ni? menurut nuffnang.. program terbaru ini akan dijalankan berdasarkan kepada pendaftaran atau pembelian sesuatu iklan yang ditawarkan bawah nuffnang.. contohnya.. klu de individu yang klik pada iklan banner yang sedang berjalan dalam blog.. pastu die isi borang dan submit borang tu utk tujuan pendaftaran.. korang leh raih pendapatan sampingan di antara RM1-RM20 camtu je..


klu sesuatu iklan pembelian barangan tertentu yang tgh berjalan pada blog korang.. selesai je transaksi pembelian atas talian tuh berjaya.. korang leh raih pendapatan melebihi RM50 utk setiap transaksi berjaya!..


nota kaki: senang je kan? hehe.. berblog pun leh raih pendapatan sampingan yang tinggi.. so.. jom la kite rajin2 meningkatkan trafik pd blog korang dengan adil.. tak yah la pakai sistem auto blogwalk tu..

No comments: