kete bat man moden..

petang2 ni baru aku dapat nak post n3 tuk korang.. ntah la tadi tenet kat opis aku ni sengal giler.. pastu bile aku bukak je email aku.. haa.. amik kau... belambak email suh aku settlekan keje.. haha.. da la nak ujung minggu.. orang nak cuti.. siap suh aku settlekan projek je.. sakit kapla..

 dalam2 aku tgh bace email yang belambak tu.. aku terserempak dengan satu email ni.. haha.. jom la kite layan.. tak pun korang je la layan.. haha... kete batman moden.. klu korang nak.. aku pun nak gak.. haha..

 ni plak dari belakang.. kepada sesiapa yang de MyV ke.. leh la buh sayap camtu..haha



ni emblem a.k.a tag nama kete ni.. haha.. smart..aku suke plak..



tgk yang ni plak... tu bukan ekzos ye.. tu ialah penapis air angin..  ok la beb.. aku nak sambung wat keje ni.. ahaha..

No comments: